söndag, maj 23, 2010

En helg och ett föl

Nu är snart den här helgen slut, men den har varit väldigt trevligt. I fredags jobbade jag och Emil på travet och ingen katastrop inträffade. Jag hade köpt en Festis med en ny smak, ananas och passionsfrukt. Jag tycker om de var för sig, så detta blev såklart en succé. Tycker jag i alla fall. Sen hämtade Emils pappa oss för vi skulle sova hos honom. Vi tittade på X-men 2 för typ sjuttioelfte gången.

Igår hjälpte vi hans pappa med massa saker. Klippa gräs och gjuta postlåda.


Sedan for vi till Birsta för att köpa present till hans syster Julia som fyllde år förre helgen. Blev ett presentkort. Hans mamma fick även tre par strumpor i förtidig morsdagspresent eftersom vi ska på Joe Labero nästa söndag. Sen åkte vi hem till dom och åt pizza. Sen fick vi skjuts hem med tomatplantor och massa Trocadero.


Emil och Mimmi

Idag har jag övningskört lite med mamma. Vi körde från BSK ner till Lögdösjön och tillbaka, för att sedan köra upp på Riiby. Majsan har nämligen fått sin föl nu. Ett isaballsto med jättelånga ben efter Òmi från Stav. Så här ser hon ut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar