söndag, juni 06, 2010

En tävlingssöndag

Just nu sitter jag själv här. Har varit på Krafturs Lighttävling och fotat och jobbat som funktionär. Tror det blev en de bra bilder som jag ska ta hand om och lägga ut på hemsidan, så folk kan köpa om dom vill. Jag slösade även själv lite pengar, fast på Guffi. Karin Åberg som är sadelprovare från Härnösand, var där med sadlar och massa andra hästsaker. Så jag köpte en fin liten lila borste och ett exemtäcke med huva till Guffi. Nu ska han banne mig inte klia bort mer man den här sommaren! Det var ett bra pris på det, så jag är nöjd.

Emil har åkt till Frebbe och umgås med honom. Känns lite tyst, han brukar ju alltid vara här annars nu för tiden. Men jag får väl göra alla saker jag måste så jag slippa sitta här när han kommer tillbaka.

1 kommentar:

  1. Var hos en kompis men hon knäppte över till femman så hann se en bra stund i alla fall ;) Stackars Dr. Shepherd ;)

    SvaraRadera