torsdag, juni 10, 2010

Goda nyheter mesta dels

Nu har jag tre nyheter, två bra och en dålig. Vi börjar med den dåliga.

Guffis täcke har gått sönder! De små spännena mellan frambenen och till huvan är jättedåliga, som sitter inte fast. Man kan dra isär dom. Ringde till hon som sålde den det, så jag ska få skicka in det gamla och få ett nytt, hoppas det är bättre.

Nu till de goda nyheterna.

Guffi var jätteduktig idag på turen. Emil var med och 5 andra. Några var ovana så vi fick tölta väldigt sakta och då orkade Guffi tölta väldigt mycket och länge för att var honom. Så jag blev väldigt glad! Och Emil var väldigt duktig också. Han fick rida först när några ville galoppera och några tölta. Så han galopperade och det gick jättebra.

Jag kom in på Hällefors Folkhögskola! Digital fotografi på distans!!!!!!! JISSI TJOHO TJOHEJ! JAG SLIPPER ARBETSFÖRMEDLINGEN FRÅN OCH MED MÅNDAG! Då ska jag dit och skriva ut mig för jag orkar inte med skiten längre. Då är även min praktik slut och två veckor senare ska jag jobba på ridlägrena så jag behöver inte deras pengar eller hjälp länge. ÄNTLIGEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar