torsdag, juni 04, 2009

Skivtorsdag

Idag har det varit ganska lugnt. Åkte in till skolan för att redigera klart bilderna på mammas jobbarkompis barn som jag fotade i studion i måndags. Är klar nu och nu återstår det bara att bränna ut alla bilder och annat jag har på datorn på skolan. När jag kommer hem måste jag städa så det är lite rent i morgon när Max kommer tuffande med tåget.

Imorgon ska jag och Linnea titta på elefanter! Cirkus Maximum kommer till grusplanen vid Sörbergeskolan och dom har tre elefanter! Hoppas ni inte dör när ni måste titta på alla bilder sen.
Sen ska jag in till stan på kvällen och äta middag hos mormor och prova min låtsasklänning till studenten som min syster ska ha sytt klart då. Den riktiga blir nog klar till veckan, annars blir det stressigt. Skor vet jag inte alls hur jag ska göra med. Har hittat ett par jag vill ha, men då måste jag kanske beställa om de inte finns i affären. Jag har iallafall örhängen... det blir ju fint. Bara örhängen.

Nu ska jag fortsätta med det jag håller på mig och sen blir det en sväng på stan med Linnea innan jag går till mammas jobb med skivan med de söta barnen på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar