söndag, juli 05, 2009

Ridläger vecka 1

Nu är äntligen denna veckan slut! Snälla barn fast jobbiga, eftersom de var mellan 9 och 11 år och inte insåg själva när de var trötta. Dessutom har jag haft stalltjänst i helgen så jag har knappt sovit något. Mattias undrade om jag hade flyttat in. Stophe har iallafall blivit kompis med mig, den ungen är så söt! Fast han kan inte säga Frida än, men vi tränar på det. Idag kom veterinären och tittade på lille Draupnir, en av fjolårshingstfölen. Han andades jättetungt och snorade. Så småpojkarna fick stå inne hela dagen, och jag och A-K fick plocka gräs med sax till dom.

Nu ska jag gå och lägga mig, för jag ska upp tidigt imorgon igen och bege mig till den där gården. Det blir nog skönt att inte behöva vara där på 1,5 månad när jag är i Göteborg. Jag kommer nog bli lite less.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar