söndag, juli 12, 2009

Utflykt

Idag var jag, mamma, Sanna, mormor, Lena-Karin, Kajsa, Janne och Linnea på utflykt i Söråker och Åstön. Först var vi på Vosa-loppis, utan fynd. Sedan var vi på Sörviksvillan och fikade och mamma valde två tavlor som 50-årspresent från sitt jobb. Malte var där! Efter fikat åkte vi ut på Åstön för Janne vill bada, och det gjorde han. Vi andra satt på land och hade det skönt där det var lä. Sedan åkte vi till Porter Café och åt middag, tacobuffé. Efter det åkte vi hem igen och jag och Linnea tittade på en film som var ganska underlig. Happy End hette den och Audrey Tautou spelade huvudpersonen. Den var ganska bra, fast på ett underligt sätt. Gillar man henne ska man se den iallafall.

Jag fick en skiva av Linnea som hennes mamma hade gjort med bilder från studenten. Och på den hittade jag en bild på mig, Linnea och Julia när vi kramas! Därför tänker jag lägga upp den här så Julia får se en!

2 kommentarer:

  1. Vilken söt bild. :P Jag satt och funderade lite på när vi kunde rida den där turen vi planerat. Kanske i augusti nångång? Cissi måste ju också kunna.. när är du ledig tror du? tusen kramar ;D

    SvaraRadera
  2. Du och jag :)Jag tror jag snor bilden ;)

    SvaraRadera