söndag, januari 10, 2010

Hemma

Nu är jag hemma. Kommer nog bara sova på Riiby nångång i bland nu, vill inte sova där själv och Emil skulle ha åkt till Boden i kväll. Deras buss funkade tydligen inte så han stod ute och frös i 2 timmar. Sen gav han upp och åkte hem igen. Lyckat. Han kanske kommer hit och sover, vi får se. Jag väntar just nu på middag, Lax med citronsås! Mums.

Imorgon åker jag upp till Riiby när mamma åker till jobbet. Ann jobbar natt så jag har morgonen. Peppe, Djákni och Sudri står inne i natt för att hålla Peppe sällskap och hålla vattnet rinnande. Sen ska jag försöka rida Guffi en sväng och efter det tänkte jag åka in till stan. Vill på Equeen och kolla efter vantar och rånarluva och lite annat som kan vara bra. Hoppas bara att dom fortfarande har rea. Har velat åka på rean men har inte haft tid. Vill ju hellre vara med Emil när han faktiskt var hemma så länge och inte bara en helg.

1 kommentar:

  1. Har ni haft mycket rea på affärerna? Vi har knappt haft något - tycker jag.

    SvaraRadera