söndag, januari 17, 2010

Söndag igen

Jag och Emil somnade väldigt fort igår, vi hann inte släcka några lampor och jag hade glasögonen på mig när jag vaknade några timmar senare. Inte så bra. Och idag åkte han hem och sen till bussen upp till Boden. Nu är han snart i Umeå.

Jag och mamma har tagit ut granen idag och jag har bytt ut min lila julstjärna mot min vanliga lila lampa. Så nu är julen slut. Dessutom har jag beställt ett domännamn till min blivande hemsida! fridabennerman.se blev det. Nu väntar jag på ett brev med fakturan så jag kan fortsätta med den. Jag säger till när den är klar så kan ni titta.

Blixten har förövrigt däckat i mitt knä. Någon smällde en smällare för en stund sen och då blev han rädd och kröp in under min säng. Efter ett tag vågade han sig ut och då somnade han i mitt knä. Myskatt.

1 kommentar: