söndag, februari 21, 2010

Sammanfattning av dåtid och framtid

Jag håller på att bygga om här lite. Jag har inte haft någon tid alls för att sitta vid datorn den här veckan, men nu har jag det. Emil har åkt på lan med sina små vänner och jag måste inte göra något annat livsnödvändigt. Så då passar jag på. Just nu ser det lite konstigt ut, men ska fixa en banner längst upp. Det är så skönt att ha Julias blogg att läsa för då får man inspiration att göra om bloggen.

Nu har jag bara en vecka kvar på praktiken ute i Kovland, så nästa vecka kanske jag har ett liv igen, utan illamående. Klarar inte av att åka så där mycket buss fram och tillbaka. Får väl se vad som händer sen, ska försöka hitta något annat som ligger närmare. Helst på Riiby om Arbetsförnedringen tillåter att Viktoria har två praktikanter eftersom Siv redan är där.

Nästa helg ska nog jag och Emil åkte till fjällen med Sanna (min syster) och hennes pojkvän Gustav. Pappa, Pia och Tess (min lillebror!) åker upp från Danmark nu i veckan, så vi kanske hinner träffa dom något iallafall. Vi ska till Vemdalen och bo i farfars stuga i Kvisthån för er som vet var det ligger, det gör ni säkert inte med berättar ändå.

Imorgon har Bea ljusparty så jag och Linnea ska dit. Kan nog blir roligt, även om ljus inte är en stark passion, så får vi ju fika och träffa folk.

5 kommentarer:

  1. SVAR: Åh tack! Det var fina valda ord från dig! <3 Som svar på din fråga så är sanningen att jag egentligen inte hinner. Jag tvingar mig själv. Men det ger ju såklart bakslag iform av magsår. :( Dock har det hållt sig i shack nu ett tag då jag verkligen gått in för att lära mig att inte stressa. Men det är svårt. Sen så har jag faktiskt en medryttare till min häst som hjälper mig 1-2 dagar i veckan vilket är guld värt! <3

    SvaraRadera
  2. Jag tycker faktiskt att jag borde kunna åka till Sundsvall och umgås med dig. Då kan du åka in från Bergeforsen :) Då kan vi hälsa på Malte :D

    SvaraRadera
  3. Då tycker jag att vi ska bestämma en dag direkt, för annars kommer det aldrig bli av ;)

    SvaraRadera
  4. Tisdag blir nog bra. Jag har alltid gått på avstamp på AF på tisdagar men eftersom jag ska börja plugga istället så tror jag inte att jag behöver gå på avstamp på tisdag. Om jag måste så säger jag till annars bestämmer vi tisdag :) Vi får väl höras lite mer innan dess. :)

    SvaraRadera
  5. Det är bäst om vi hörs på måndag eftermiddag för då ska jag till AF för att träffa min grupp. Då ska jag fråga min jobbcoach om jag måste gå på tisdag. Tror inte att jag behöver det. :)

    Vi måste se till att Malte jobbar. De har inte lov nästa vecka, va, i Sundsvall? ;)

    SvaraRadera