onsdag, februari 24, 2010

Kallt väder men inga dåliga kläder

Idag var det kallt när jag vaknade. -30 ungefär på framsidan, ingen ville kolla på baksidan eftersom det brukar skilja några grader där. Men klev upp och tog på mig massor av kläder för att åka massa buss till Kovland. Det är så skönt för nu är det bara 2 dagar kvar! Sen blir det Riiby och lyx. Och förhoppningsvis varmare väder. Nu börjar nästan till och med jag bli less på vinter. Men inte riktigt än. Först måste jag till fjällen och jag ska ut på Indalsälven innan det får bli vår. Pulka måste jag också åka. Sen kan det blir vår.

Emil spelar poker i min säng och är söt. Sanna är här med sin katt Vilgot som är en tjej. Blixten tycker hon är lite läskig och gömmer sig helst någonstans. Åskar har roligt och pratar mer än vanligt. Fast han hänger inte riktigt med, han är nog trött efter att ha retats med Emil hela dagen. Nu ska jag nog också lägga mig i sängen och spela UNO på Emils Wii. Det är väldigt roligt, även om det inte låter som så.

Förresten, det får gärna bli varmare så jag kan rida och vara med Guffi snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar