fredag, mars 05, 2010

Fjäll, hästar och Emils familj

Nu sitter jag hos Emils pappa medan dom skruvar upp saker i taktet. I måndags kom vi hem från Vemdalen. Tänkte visa lite bilder om jag hinner innan dom är klara, antagligen inte, men då blir det en annan dag.

Idag har vi varit ute och ridit med Linnea och Jonatan. Det gick bra, först red Emil på Botta och Linnea på Blossi, men dom bytte sen och det tyckte Emil var en mycket bättre häst. Jag red Guffi och Jonatan Sudri. Guffi blev väldigt fin i sin lila grimma som jag beställde i måndags och som kom igår. Dessutom fick han lite medel mot sina pälsätare, så nu hoppas jag att det blir bättre för honom. Men han är så söt ändå, fast han ser ut som en skabbponny.

Imorgon ska vi till Emils mamma för Ossian fyller år.

1 kommentar:

  1. SVAR: Ja, jag har en sådan. Dock vet jag inte om jag tycker att den gör så jättemycke effekt. Men lite iaf. :)

    SvaraRadera