tisdag, mars 09, 2010

Arbetsförnedringen = Arbetsomständigheten

De där bilderna från fjällen kommer kanske imorgon, eller när vi varit där igen i helgen.

Igår var jag på arbetsförnedringen och jag har aldrig varit med om något omständigare! Jag skulle komma dit för att prata med dom om praktik på Riiby, sen skulle som ringa Viktoria och SEN skulle jag komma tillbaka och hämta en papper. ETT PAPPER! Gah! Så blev det inte för jag bad dom skicka det istället. Dessutom hade Viktoria fått ett utbrott på tanten när hon ringde för att hon var så irriterande. Hah! Men ska iallafall börja på måndag, så nu slipper jag dom i en månad och förhoppningsvis får jag vara där längre, men man vet ju aldrig med de där irriterande omständiga människorna!

Nu ska jag äta middag och byta om för ridlektionen. Jag hoppas att min sötis hinner hit innan jag går så jag kan få pussa på honom lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar