söndag, mars 28, 2010

Ridtur med sötEmil

Eftersom det inte blev någon ridtur igår, pga det tråkiga vädret, så blev den av idag istället. Först fick hingstarna sitt penicillin. Emil fick välja vem han skulle rida, det blev Djákni, eftersom han ville ha någon lite seg. Så nu vet han hur det ska kännas när man töltar, man sitter stilla. Han lyckades till och med gå först med Djákni, så de var väldigt duktiga och söta tillsammans. Guffi blev rädd för en lastbil och hoppade rakt ut i snön, sen insåg han att Djákni inte reagerade lite mycket, så då hoppade han tillbaka till vägen istället. Söthäst, blir rädd och sen inser han att det inte var så farligt så då lugnar han ner sig på 5 sekunder.

Nu har jag städat lite i min garderob och läst lite om en distansfotoutbildning jag vill läsa till hösten. Nu ska jag nog redigera lite bilder för det var himla länge sen och jag saknar det lite. Skulle vilja hälsa på Malte snart, så kanske man får lite inspiration att ta tag i kameran igen!

Funderar också på om jag ska shoppa lite saker...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar