söndag, april 18, 2010

Brumbrum

I helgen har jag inte ridit något, men jag har kört bil två gånger. I lördags var vi vid Eon Arena och körde på stora grusparkeringen och i dag var vi på BSK och jag körde till och med hem! I nästan 40km/tim! Verkar kanske lite men jag tyckte det var bra gjort av mig.

Jag och Emil har också varit hos hans pappa. Dom städade garaget och jag tittade mest på. Sen lagade vi en god middag och hade en mysig kväll. Idag lurade jag med mig Emil på Skopunkten med Linnea för att prova skor. Men det blev inget köp. Som tack lovade jag Emil att baka, båda kladdkaka och muffins, så nu är det gjort och det blev väldigt gott.

Imorgon ska jag hälsa på Malte och de andra lärarna på Foto med Julia. Emil följer nog med för han skulle göra några saker i stan. Hoppas det är fint väder så man kan rida sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar