torsdag, april 15, 2010

Danmark och vår

Jag och Emil har precis ätit frukost. Han spelar poker och ska bli rik. Hoppas jag iallafall. I måndags kom vi hem från min kusin Jonathans konfirmation i Danmark. Där var det massa vår så ingen ville åka hem igen. Men när vi väl kom hem igen så hade jättmycket av snön smält! Fast det är ganska mycket kvar ändå. Så nu får man använda gummistövlar i hästhagarna om man inte vill ha simfötter.

Jag har blivit förkyld igen, antagligen av att umgås med förkylda släktingar. Igår tog jag ledigt från hästeriet och hade en mysig dag med Emil. Lite bonus eftersom det var 5 månader sen vi blev tillsammans. Men idag tänker jag rida igen med Julia. Och det är väldigt fint väder så då kan man bara åka runt på hästen utan att anstränga sig för att det ska bli roligt.

Islandshästtävlingarna som skulle vara i helgen har blivit inställda så då blir det ingen fotografering. Det är lite tråkigt för jag har sett fram emot det ett tag nu. Brukar vara mysigt att sitta på kullen och bli bränd om näsa.

6 kommentarer:

  1. Otroligt mkt snö har försvunnit på bara några dagar :)

    Ja, jag har tid till veckan :) Kan alla dagar utom onsdag =)

    SvaraRadera
  2. hej! fin blogg! :) gillar designen

    SvaraRadera
  3. Ska vi ta nu på måndag då? :)

    SvaraRadera
  4. Jag har kollat upp Maltes schema också och på måndag har han yrkesteknik så det blir perfekt :)

    Kollade bussarna nu och kan åka så att jag är i Sundsvall till antingen 08:42 eller 08:13. Vad är bäst? Ska vi bestämma om du kan att vi försöker vara i stan till halv 9 så hinner vi umgås en stund också? :)

    SvaraRadera
  5. nej, vad synd :( men då får du och jag hälsa på på foto ensamma. :) Det ska bli så kul :D

    SvaraRadera
  6. Jaaa, det är okej :D Jag sms:ade Frida H också men hon har inte svarat.

    SvaraRadera