onsdag, april 21, 2010

Danmark och ridande

Imorgon åker vi till Danmark igen. Massa tågåkande i flera timmar, men vi har How I met your mother att titta på. Vi kommer hem på måndagkväll. Då har familjen på Riiby åkt till Spanien (om flygen går normalt) och då ska jag nog ha några lektioner på kvällarna. Blir uteritter och barbacka, och det är ju roligt. Ska försöka få med mig Emil några kvällar så kanske han får rida KB.

Guffi har varit riktigt rolig att rida de två senaste dagarna, så lite synd att vi ska åka just nu. På lektionen i går tänkte jag bara ta det lugn och inte ha några förväntningar, och då blev han mindre stressad på att jag satte för höga krav. I dag red vi ut med Ann och Mattias. Det var en rolig tur och dom två är ju lite galna ibland. Draumsyn blev trött i slutet och hamnade långt efter när jag och Ann galopperade iväg.

Guffi för ett år sedan ungefär

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar