söndag, mars 22, 2009

Julior och kraschlandning

Åh, Julia, du övertalade mig! Därför tänker jag skriva att det just är ditt fel att jag sitter här och skriver. Och här kan ni läsa vad hon har att säga till sitt försvar: http://spjulia.blogspot.com/

Jag har iallafall redan fått en bevakare, min söta Max. Hoppas pizzan smakar bra.

Jag har ont i mitt knä. Det hände en liten olycka idag när jag och andra Julia var ute och red (jag känner folk som inte heter Julia också). På vägen hem vid BSK måste vi klättra över en snövall på en meter och man kan aldrig vara säker på vad snön ska hitta på den här årstiden. Jag går först med Botta och hennes högra framben glider in under snön så hon tappar fästet och välter, på mitt vänstra ben. Viktoria och Mari fick komma och hjälpa oss. Jag åkte bil tillbaka till stallet och Mari fick rida hem Botta. Hade så ont i benet att jag inte ens försökte ta mig upp igen. Ska ringa till vårdcentralen imorgon. Hoppas jag kan rida på tisdag igen, tills dess får jag väl sitta här i sängen och tycka synd om mig själv. Hoppas någon annan vill tycka synd om mig också.

3 kommentarer:

  1. Hihi sötafrida :) första halvan smakade bra iaf.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker synd om dig <3. Jag tänker definitivt tokfölja din blogg! Vad glad jag blir att du gör en ny blogg! :)

    SvaraRadera
  3. Såg att du länkat mig. Jag provade länka dig i min men det går inte med min layout men om man går in på "visa hela min profil" finns du med i en lista där så du finns länkad där i alla fall bland många andra ;)

    SvaraRadera