onsdag, december 09, 2009

Förkylningsshopping

Mupp för förkylningar! Men det är inte svinis för Emil är boven och han har vaccinerat sig. Jag och Linnea var iallafall ute och handlade julklappar igår, det blev två för mig, har två kvar och de andra är redan fixade. Sen dog vi på Ikea i väntan på min mamma. Sen åkte Linnea hem med sin pappa och vi fortsatte shoppandet. Jag fick två tröjor/koftor av mamma, lila var dom dessutom. Ovanligt? Nä.

Idag var jag till tandläkaren 07.40 och fick mer nagellack/banankladd på tanden, plus de andra tänderna för det blev över. Inte mysigt. När jag kom hem sov jag i 3 timmar till med Blixten och nu har jag ätit lunch och ska bege mig till Riiby och titta till Guffi och kanske longera honom, rida orkar jag inte. Dessutom ska jag fota kattungarna för min syster vill ha en. Och det är skitväder idag igen. Morr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar