torsdag, december 17, 2009

Fortfarande sjuk

Har varit hemma och latat mig idag igen för att kanske bli lite friskare så jag kan jobba imorgon och rida i helgen. Mår faktiskt bättre idag. Jag har tittat på Musikhjälpen och slagit in julklappar, men det bev bara 6 st för jag gör så konstigt paket ibland. 4 st kvar. Gillar när folk inte kan förstå vad det är genom att titta på paketet.
Just nu bakar jag Brownies. Fast jag fuskar. Vi fick en färdigblandning av mormor som hade gått ut så jag tänkte prova om den funkar ändå. Det verkar inte vara något konstigt med den än. Dessutom väntar jag på att Emil ska komma med bussen från Boden. Nu har han jullov! Jag får ha honom som testkanin om browniesarna är ätbara. Nä, jag smakar nog själv innan, orkar inte vänta till efter 11!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar