måndag, december 07, 2009

En till helg

Nu blir det två inlägg på en gång, men det dör ni nog inte av. Jag har iallafall haft en trevlig helg även om snön hade försvunnit igår. Vi hälsade på hemma hos Emils mamma och det var ju lite konstigt eftersom jag fotade deras bröllop i somras. Men vi överlevde. Han har en väldigt söt halvbror som hade en och annan fundering. Och vi spelade memory och Den försvunna diamanten. Gissa vem som vann?

Igår var vi på julmarknas på Norra berget och jag köpte ett nytt te som jag provade idag och det var gott, men inget slåt rabarber! Sen åkte vi till Birsta innan vi skjutsade Emil till sin pappa eftersom han skulle åka tillbaka till Enköping. Men snart har han jullov!

I dag regnar det så Guffi får vila några fler dagar. Imorgon ska jag och Linnea handla julklappar så då hinner jag inte heller rida. Men vi slet ganska mycket förra veckan så han förtjänar lite vila.

1 kommentar: