torsdag, december 10, 2009

En dag på Riiby, lera till knäna som vanligt.

Jag kan inte ta det lugn även om jag är förkyld och försöker för att inte bli med sjuk! Men jag har iallafall inte ridit för det orkar jag inte. Istället blev det att fota Stophe för Viktoria ska göra en kalender med bilder på honom, och hon hade inte tillräckligt. Många ombyten och olika ställen så det ser ut som att det är från hela året. På söndag blir det med bilder och dessutom julkort. När fotandet var klart för dagen åt vi spagetti och köttfärssås. Sen kom Julia och vi skulle ta in 9 hästar och skölja av benen och hovarna på dom. Detta tog 1,5 timme. Hrappur vägrade gå in och de andra var allmänt tröga även om man lockade med havre. Pjakkur, Blossi och småpojkarna var iallafall väldigt på så man nästan ramlade ner från stenen man fick stå på. Det är inte lätt att ta sig fram, hitta rätt häst och sen ta sig tillbaka när det är kolsvart och lera till knäna på vissa ställen. Men vi överlevde iallafall!

1 kommentar:

  1. GRATTIS! Du är en utav de lyckliga 5 finalisterna som har tagit sig vidare i tävlingen och har fortfarande chansen att vinna en reflexskärm från tvspelsweb.se. Klicka in på min blogg för att läsa mer om hur tävlingen fortsätter.

    Lycka till! :)

    SvaraRadera