onsdag, april 15, 2009

Göteborg

En hälsning från Göteborg. Här är det just nu 14.1875 grader ute, det är kallt för att vara här, mest på grund av att solen inte lyser.

Idag har jag varit till Cecilia och pratat om lite jobb i sommar. 18 juli ska jag få fota ett bröllop och den 15 augusti var det något annat som jag inte riktigt hängde med på vad det var. Det blir nog mer senare, hoppas jag iallafall. Max är på eta och fifflar med bokföring så jag sitter här ensam. Men jag var duktig och tog inte bussen till Cecilia, jag gick hela vägen, hela 5km fram och tillbaka. Jag vill ha en cykel så jag kan cykla istället. Det är ju nerför dit, jobbigare blir det hem.

Imorgon tar jag nattåget hem igen. 2 minuter i 4 på morgonen kommer jag fram i Sundsvall. Jag har iallafall liggplats, men det är ju inte bekvämt det heller. Mamma kommer vara så glad som ska hämta mig. Sen blir det trav på kvällen som vanligt. (Jag tänker inte jobba på Open Trot i år bara så ni vet.) I helgen är det Krafturtävling så jag ska passa på att fota massor då. Dessutom ska jag hjälpa Mari med att rida hem Hrisla när hon har ridit klart eftersom hon har annat att göra. Sen är detta påsklov slut.

Nu ska jag försöka hitta något roligt att titta på på tvn. Kan bli svårt eftersom han inte har 5:an! Julia, jag missar Greys! Derek ska ju misshandla Sloan eller nåt! Du måste meddela mig fort om det händer något allvarligt.

Ha en trevlig dag!

(Nu är det 14,375 grader!)

2 kommentarer:

  1. Derek började slåss med Sloan ja och det slutade med sår i ansiktena för dem.

    Izzie har testat sig igen och nog fått svaren... Hon gav sig på sina AT-läkare som blandat ihop proverna.

    Den där tjejen som var med barn som Derek opererade dog, men de tog ut barnet.

    SvaraRadera
  2. Fifflar Max med bokföring? hmm... det låter lite mystiskt..:P Jag hann se på greys jag med, men föredrar nog lite mer pangpang och blod, typ ncis, criminal minds och dexter.

    SvaraRadera