lördag, april 04, 2009

Lista

Nu ska jag inviga min blogg med den första listan, bara för att jag inte har något vettigt för mig en lördagkväll och helst vill läsa min bok om halvvampyrbabysar!

Bikini eller baddräkt? - Bikini
Hängmatta eller solstol? - Hängmatta
Brunt eller blont hår? - Brunt
Shorts eller kjol? - Spelar ingen roll
Linne eller T-shirt? - T-shirt
Utsläppt eller uppsatt hår? - Utsläppt
Brun eller vit? - Som det blir
Att bada i saltvatten eller sötvatten? - Kranvatte
Sommarfärg - Samma som alltid, lila
Liseberg eller grönalund? - Liseberg för det är närmast Max
Sommarsöt eller sommarsnygg? - Sommarsöt
Varmt eller svalt på sommaren? - Varmt
Soligt eller molnigt ? - Soligt
Hav eller sjö? - Badkar
Vattenkrig eller vatten spridare? - Vattenkrig
Cola eller fanta? - Cola
Flipflopps eller ballerina? - Inte string mellan tårna iallafall
Båt eller husvagn? - Husvagn, den kan man inte drunkna i iallafall
Sommar eller vinter? - Båda
Bada från strand eller brygga? - Badrum
Solbrända killar lr vita killar? - Max!
Tälta eller sova inne? - Inne

1 kommentar:

  1. Hängmatta eller solstol? - Hängmatta
    Brunt eller blont hår? - Brunt
    Shorts eller kjol? - Shorts
    Linne eller T-shirt? - T-shirt
    Brun eller vit? - Inte kritvit iaf...
    Att bada i saltvatten eller sötvatten? - Sötvatten
    Sommarfärg - Dult!
    Liseberg eller grönalund? - Liseberg (jag har inte varit på gröna, så jag vet inte...)
    Sommarsöt eller sommarsnygg? - Sommarsöt
    Varmt eller svalt på sommaren? - Lagom, men varmt då.
    Soligt eller molnigt ? - Soligt
    Hav eller sjö? - Sjö (stor, dvs. vänern)
    Vattenkrig eller vatten spridare? - Vattenkrig
    Cola eller fanta? - Kolsyrat vatten
    Flipflopps eller ballerina? - träskor eller barfota.
    Båt eller husvagn? - Båt :D:D
    Sommar eller vinter? - Sommar :D
    Bada från strand eller brygga? - Klippor, med klart vatten och bra botten.
    Tälta eller sova inne? - Tälta är aldrig fel :$

    (hoppade över dom jag inte kände passade på mig) :P

    SvaraRadera