tisdag, april 21, 2009

Pengar!

Jag satt just och räknade mina pengar och jag insåg att jag kommer kunna köpa min mac när jag har fått 4000kr från Bergmanskafonden, bara för att jag bor i Timrå! Ibland är det inte så dumt at bo här.

Nu har jag skaffat mig ett till jobb också. Sidsjö Trädgårdscafé. Börjar sista april och sen blir det nog mer i början av sommaren. Senare när det blommar ska jag få fota till deras hemsida. Den 2 maj ska jag fota Mathias band på Pipeline för Sanna tycker deras fotograf som dom har nu är så dålig.

Vilken trevlig dag!

2 kommentarer:

  1. Grattis till massa olika former av jobb! :)

    SvaraRadera
  2. Hittade en namninsamling där man försöker att få Twilight-skådisarna till Sverige nu på premiären av New Moon.

    Måste ju skriva under, för sjuttsiken!

    http://petitionspot.com/petitions/twilightcasttosweden

    SvaraRadera