lördag, oktober 17, 2009

Snurrirunt

Det har hänt mycket den senaste tiden. Jag har fyllt år så nu är jag 19. Släkten har varit här pga morfars begravning som var i fredags, så jag har umgåtts med dom. Har ridit som vanligt hela dagarna, nästan. Jag har varit så trött så jag jag har inte orkat skriva något här, men om det är någon som läser så lider nog inte den av det. Min gulliga lilla Åskar har knappt varit hemma de senaste dagarna för min moster och hennes familj har bott här med deras hund. Denna hund jagade min stackars lilla Åskar sist dom var här så nu är han livrädd för hundar. Men nu har de åkte till mormor så nu kommer han in igen. Nu känner jag att jag svamlar en del, men det snurrar lite här. Är trött nu med. Vi var ute på en lång promenad mitt på dagen till älven. Sen sov jag en stund och sen skulle jag rida en tur. Det var ett helt fotbollslag, Giffarnas pojkar 12, eller något sånt. Fast man kunde tro att de var tjejer. Först red vi med 8 st, jag och Viktoria. Lykkur fick spunk som vanligt, men killen satt kvar och tyckte det var roligt fast lite läskigt ändå. Andra turen red jag och Emelie, jag fick vara skriktanten för Emelie var förkyld. Men dom överlevde. Hoppas ni har förstått vad jag skrivit, nu ska jag äte godis så kanske det slutar snurra, eller så snurrar det mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar