söndag, oktober 18, 2009

Travhelvete!

Jag tänkte klaga riktigt mycket på travet idag. Först och främst, vem kom på idén med att ha trav en söndag? När jag kom dit i dag, strax innan 3 hade de skjutit fram starten till 15.55, alltså 40 minuter senare än planerat, pga underlaget på banan. Den var typ stenhård med gegga ovanpå. De kunde inte ha upptäckt det lite tidigare? De bjöd iaf alla på kaffe och kaka, men det var dammsugare så det var ingen höjdare heller. Mackorna var iaf ätliga och det var inte överdrivet många omstarter, som brukar vara våra största problem. Allt blev tillslut en timme försenat, och dessutom skulle de ha FYRA KVALLOPP EFTER LOPP 10!!!!!!!!!!!! Jag hade kunnat åka hem då, eftersom de inte behövde dom listorna på publiksidan, men jag var snäll och väntade med Leonard. Jag kom iaf hem halv 9 och fick då äntligen äta mammas köttfärspaj som jag väntat på att få äta sen igår!

Tack för att jag fick klaga lite för dig som läser. Hoppas du haft en roligare söndag.

3 kommentarer:

  1. Man behöver få klaga ibland och kom ihåg: det är din blogg och i den klagar du bäst du vill ;) ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, det är luuugnt! Kan vara kul att läsa ett argt inlägg av dig ibland. :D

    SvaraRadera
  3. Nej, det är du verkligen inte! :)

    SvaraRadera