söndag, oktober 04, 2009

Söndag

Det blev ingen ridning på Guffi för Viktoria hade tagit både sadeln och tränset som jag brukar använda, och jag orkade inte hålla på att leta efter några som passade. Istället bytte jag till ett rent exemtäcke eftersom det andra som ska vara grått var brunt. Sen åt vi gräs en stund.

Här är en dålig mobilkamerabild på en väldigt söt häst som äter gräs.


Nu har jag tvättat klart täcket och städat lite vid min dator. Jag och mamma har dessutom tagit bort en äcklig tjock fästning från Åskar men en rolig grej mamma köpte på apoteket. Fästingen är mosad och nerspolad nu iallafall.

Nu ska jag städa undan allt jag städat bort så det blir rent på golvet igen.

3 kommentarer:

  1. Mkt söt bild!

    Svar: Jills pojkvän är 19, om det var det du menade med "stor", haha. :P

    SvaraRadera
  2. Svar: Nä precis, det är lite som om jag skulle bli tillsammans med en 14-årig kille. xD Uscha. Men smaken är som baken. Eller nåt.

    SvaraRadera
  3. Svar: Mentalt kanske, hehe. :P Nä men jag förstår vad du menar. Sen har du ju inte träffat henne på ett tag heller.. hon har växt rejält. xD

    SvaraRadera