torsdag, september 17, 2009

Hej

Det var länge sen jag skrev, men jag har inte orkat. Just nu lagar jag mat till mig själv, spagetti och köttfärssås. Blixten vill komma in och äta mat med mig tror jag. Mamma är på sjukhuset hos morfar för han är jättesjuk. Vi vet inte hur länge han överlever, så det mesta känns lite underligt. Har ridit ganska mycket, måste göra det innan jag åker bort så inte Guffliluffli blir ledsen. Han är jätteduktigt. I tisdags töltade vi en långsida nästan. Igår red vi ut med Julia och Draumsýn. Guffi blev stressad av monsterhästen bakom. Efter det hade vi barbacka lektion med barngruppen. Moa och Julia hjälpte mig, och det gick bra. Bara en tjej som ramlade av från Lykkur, men han har ju hjärnspöken.

Nu är nog maten klar, så det är bäst jag äter den och sen ska jag iväg och rida lektion med Guffi igen.

1 kommentar: