onsdag, september 30, 2009

Söta unge

Jag har varit med Stophe lite idag. Det var två veckor sedan vi hittade på något bus senast. Först red jag Guffi och tog in alla hästarna som skulle gå lektion. Sen var jag med Stophe en stund så Julia fick göra iordning Draumsýn åt mig till lektion. Sen red jag damphäster numero 1! All den där ilskan som kommer direkt från Botski. När lektionen var slut ville Stophe vara med mig igen, så han fick det eftersom Mattias städade bilen. Vi lekte på studsmattan med Moa och jag fick en puss på ena glaset på glasögonen så allt blev suddigt tills jag kom hem. När jag väl fick åka hem och äta min middag så fick jag både en kram och en puss av den söta lilla ungen. Han pratade med min mamma i hejhejen också, han sa till mig att det var min mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar