onsdag, september 02, 2009

Två knattar?

Jag har åkt på världens släng av förkylning. Troligtvis från lilla mister Stophe. Småbarn är farliga ibland. Så idag har jag varit med Linnea och snorat. Men inte på henne för det vore inte snällt. Vi tittade på film och drack te och åt popcorn. Först blev det Nu källsorterar vi. Den är jag med i faktiskt. Det är typ en teater vi gjorde på skolan när jag gick i sexårs. Jag kunde inte stå stilla, inte Erik och Nicklas för den delen heller. Men jag tog i med munrörelserna när vi sjöng. Sedan tittade vi på en till av min exeptionella skådespelarinsattser. Nä, kanske inte. Men det var iallafall en film från när vi var i Thailand -99, från en utflykt till en ö. Jag tillhör familjen Spinkig. Jag och Sanna var de enda barnen, och flytvästarna var inte gjorde för min storlek. Det var mer flytväst än jag. Sedan blev det något ni säkert har sett förut, gammal hederlig Disneydags, med Nalle Puh, Kalle Anka, Pluto och Joakim von Anka och Knattarna. Efter denna trevliga stund tog vi cykeln till Sörberge norra så Linnea kunde åka hem och hinna till jobbet. När jag kom hem igen somnade jag och sen fick jag kliva upp och fick steka bacon. Resten av kvällen har jag mest spenderat framför tvn. Imorgon ska jag sova länge, det behövs nog för min förkylning, och förhoppningsvis kanske det blir lite ridning på Guffi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar