söndag, augusti 30, 2009

Guffi igen

Ni får ursäkta att det bara handlar om hästar här nu, men det är typ vad jag gör hela dagarna. Och nu blir det mycket Guffi eftersom jag ska rida honom mycket och vill berätta om våra små framsteg. Än har det inte blivit några, men vi både travade och töltade idag. Han orkar inte bära sig själv så man får rida med händerna väldigt högt när man töltar. Till helgen ska vi skritta med Mari och Hrisla, så att vi kommer ut lite och inte bara struttar runt i paddocken.

Jag har städar lite idag också. Plockat bort allt onödigt från skrivborde så jag kan sitta där med datorn igen. Är ganska skönt att inte sitta i sängen jämt. Jag har också packat upp min stora packning från Göteborg, ja jag är seg. Men har ju fastnat på Riiby nästan varje dag sen jag kom hem och när jag väl kommit hem har jag inte haft någon ork att göra något åt det. Men idag kände jag att jag måste göra det, för jag blev less på att leta kläder i väskorna. Så nu, ingen mer packning på mitt golv på ett tag.

Nu ska jag nog peta på lite bilder från bröllopet jag fotade senast och se om jag får till någon fin bild.

Här är en bild på mig och Guffi från ungefär ett år sedan, när han hade muskler och lite mer lugg. Söt var han.

1 kommentar:

  1. Kanske för att jag aldrig är inne på msn? Om du vill adda så får du adressen: yulia_90@hotmail.com

    men är aldrig inne ändå så...! :D

    SvaraRadera