måndag, augusti 24, 2009

Jag har köpt en kamera

Idag är jag glad. Jag har köpt en kamera. Inte ny, utan på blocket, men vill jag ha en ordentlig kamera så får jag köpa en begagnad, annars får jag aldrig någon. Jag är lite småsprallig och har lovat att Linnea ska få leka med mig och kameran när jag har fått den. IIHHH!

Jag har faktiskt gjort lite nyttigt idag. Jag har redigerat bilder från ridlägrena som Riiby ska få till hemsidan. Så snart kommer det upp fler bilder från mig på riibygard.se. Ska gå upp med skivan om en stund. Jag lär väl fastna där ett tag, det brukar man ju göra. Men först ska jag lyssna färdigt på Mews nya skiva. Världens längsta titel har den, och hela 15 låtar. Såg att de skrivit en recension i ST igår om den, så jag var ju tvungen att kolla om den var så dålig som de hade skrivit. Den är inte den bästa de har gjort, men inte så dåligt. Det går att lyssna på, men jag har inte riktigt hittat en låt som man "Oh, vad bra den var!" Jag får väl lyssna några fler gånger. Kanske ska vänta på att diskmaskinen blir klar också, så blir mamma glad när hon kommer hem. Jag lovade att jag skulle köra den idag, men jag glömde bort det när jag klev upp, så nu får jag sitta och vänta istället.

2 kommentarer: