söndag, augusti 16, 2009

Hello Patrick!


Det har hänt en del sedan jag senast skrev något här. I torsdags när jag klev upp stod det en ambulans utanför trappuppgången. En kille som bor här hade tydligen tagit livet av sig. Mer tänker jag inte berätta. Jag såg hans arm.
På kvällen var vi och såg Hello Saferide på Götaplatsen. Vet ni vem som presenterade henne? Jo, Morgan från Christer i P3!




I fredags var jag hos Cecilia och pratade om bröllopsfotograferingen jag skulle göra. Var också ute och letade fika med hennes dotter KajsaClara. Tillslut hittade vi muffins. Jag följde också med dom när de skulle trycka sin logga på t-shirtar till lördagen när de skulle vara med och fotografera de som var med i Rosa Steget. Jag fick också en tröja.


Igår var en jobbig men nästan osannolik dag. Vet ni vem som stod typ 1,5m i från mig? Jo, självaste Patrick Wolf. Kärlek åt mannen! (Även om Max inte tycker det, men han var inte med.)
Här ska ni få se ett smakprov på bilderna jag lyckades ta. Gick faktiskt ganska bra att fota.
Efter Patrick bar det av neråt Kungsbacka och ut till kusten för att fotografera ett brudpar. Duggregnade hela tiden så vi fick fota inomhus också. Är ganska nöjd, har upptäckt nu efteråt några missar jag gjort, men det går inte att ändra nu. Man får jobba på det till nästa gång istället.

1 kommentar:

  1. Usch, obehagligt när ngt sånt där sker. :( Förutom det så verkar du iaf haft en mkt roligare vecka än jag. Har bara varit inne och sett på tv. Jävla skitväder. Hör av dig när du har tid att umgås. :P

    Kram Micha

    SvaraRadera