söndag, augusti 02, 2009

Min bror heter Tess

Jag har tråkigt i Max lilla lägenhet. Han är i Stockholm på något radioamatörtjossan. Jag har haft sällskap av min bror i helgen iallafall. Han följde med pappa, Pia och deras vänner när de skulle på U2, men de hade ingen biljett till Tess så han fick vara med mig. Vi var på Liseberg igår och såg Carl-Einar Häckner, det var roligt.

Jag måste diska...

Det känns roligare att redigera bilder från ridlägrena, men jag orkar inte sätta i gång med något än.

3 kommentarer:

  1. Om du har tråkigt i lägenheten får du komma till Härnösand och rida på kamelerna. Jag väntar fortfarande på dessa kameler som inte har synts till :( Hoppet börjar svikta :'(

    SvaraRadera
  2. Jag får kommer till Härnösand när jag är lite närmare, vi kan ha kameljakt :D

    SvaraRadera