onsdag, november 11, 2009

Förklaring

Jag ska kanske förklara mitt senaste inlägg så Julia slipper oroa sig.

Jag har ingen pojkvän längre. Det är alltså slut.
Det har varit lite knakig ett tag och Max har inte riktigt vetat vad han vill. Jag visste hela tiden, jag har bara väntat och hoppats på att han ska vilja samma sak som jag. Men så blev det inte.

Jag är faktiskt just nu inte så ledsen över det, jag är mest arg. Beror kanske på att jag faktiskt har haft lite tid att förbereda mig på det värsta och därför har jag redan gått vidare från att vara förkrossad och ledsen, till att vara arg. Visst, jag vill vara med honom men ska det vara så här jobbigt så kan jag lika bra låta bli och gå vidare och ta hand om mig själv. Dessutom kan jag nu koncentrera mig på Guffi och att skaffa ett jobb utan att ha dåligt samvete för att jag inte försöker flytta ner till Göteborg 24/7.

Just nu känns det ganska okej, men paniken kommer nog senare skulle jag tro. Jag har en del tid över, så vill du vara en god vän så hör av dig, men tyck inte synd om mig förän jag ber om det.


8 kommentarer:

  1. Vad synd att det blev som det blev. Men samtidigt, som du skriver, så vill man ju inte "tycka synd om dig" och säga massa onödiga fraser som ändå inte förändrar situationen.

    Angående det andra; för tillfället har jag fått (svin?)-flunsan, så jag kan nog inte hitta på något den närmsta tiden. Kanske om några veckor? Däremot skulle jag gärna göra något närmare jul eller under jullovet, om du kan klämma in en stund då? Skulle vara kul att se dig rida, eller kanske ta en tur i pulkabacken på BSK. Om du orkar med en gammal, mkt frånvarande, vän? Kramar

    SvaraRadera
  2. Vad synd att det blev så. Vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att ni var så söta tillsammans. Förmodligen kommer det börja kännas bättre snart!

    Jag hör gärna av mig
    <3

    SvaraRadera
  3. Svar: Ja, NEW MOON!!! :D Absolut. Synd att jag inte kan den 20:e då det är världspremiär, men jag har typ HSB-möte då.. Men en helg i december?.. :P

    SvaraRadera
  4. Härnösand vettu ;) Har inte ni någon snö?

    SvaraRadera
  5. Vår med. Det är slask idag.

    SvaraRadera
  6. Och nu ligger ingenting kvar. Det ser ut som en regnig höstdag. Det spöregnade inatt

    SvaraRadera
  7. Huvudsaken det blir snö till jul! :)

    SvaraRadera