onsdag, november 25, 2009

Mewmewmewmewmewmewmew

Jag vet inte vad jag ska skriva. Det var så bra. Precis som jag hade förväntat mig, fast ändå inte. Det är så fantastiskt att fem helt vanliga killar från Danmark kan förmedla sånna starka känslor genom sin musik. Dom spelade Special, 156 och Snow Brigade! Och när dom spelade Sometimes life isn't easy och de kom till just den delen i låten när de sjunger Sometimes life isn't easy och det kommer upp massa barn på stora bildduken, då var det pampigt! Snow Brigade var också pampigt i den mindre skalan, eftersom den påverkar mig som den gör. Det speciella med det hela var att de själva inte alls är särskilt speciella och gör något intressant på scenen, men musiken och ljuset och bilderna på skärmarna gör hela upplevelsen!

När vi väntade på bussen frågade en kille mig: "Do you know your jacket glowes in the dark?", det var lite gulligt.

Här kommer det bilder och två videor från youtube som någon annan har lagt in som ni kan titta på om ni vill se hur det var.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar