måndag, november 16, 2009

Omgörning

Nu har jag gjort om lite här. Julia pratar om att göra om så då blev jag också lite sugen. Lite vintrigare tycker jag att det blev.

Jag har ridit Guffi i spöregn idag. Det var inte så kul, men det gick ganska bra ändå. Han är så söt! Han ser inte ut som en skabbig åsna längre, utan en häst!

Imorgon ska jag vara Linnea. Vi ska åka till Stockholm och se Mew på måndag! Hon är så snäll som följer med mig på allt tok jag hittar på, eftersom hon själv aldrig har hört Mew. Vi lär nog baka något också, det brukar ju bli så.

3 kommentarer:

  1. Skitsnygg design!!! Har du tagit bilden själv?

    Älskar att ändra designen titt som tätt :) Blir less så otroligt fort. ;p

    SvaraRadera
  2. Snygg design! Jag gillar verkligen typsnittet på texten som är på headern, jättefint. Jaså, du ska till Sthlm du... Mew, hmm... jag tänker mer på en pokémon när jag hör namnet, haha. (nörd) xD Ha det så kul!

    SvaraRadera