onsdag, november 18, 2009

Saker förändras

Jag måste rätta mig själv i inlägget för en vecka sen, den 11 november. Det kommer kanske att såra, men det var han som gjorde slut, så det får han ta om han läser.

Jag vill inte vara med Max länge. Jag har kommit fram till det nu. Det var inget bra förhållande de senaste månaderna och dessutom stannade jag av fel anledning. Jag trodde att utan honom hade jag ingen "plan" för "framtiden" och därför blev jag beroende av honom, sån är jag, det har hänt förr. Jag har insett detta nu och jag har inte alls panik över vad jag ska göra om en månad eller ett år, jag tar det som det kommer och gör det jag vill.

Det här är inget dåligt försök att försöka glömma. Det är så här jag känner och jag behövde få ur mig det, för att jag ska slippa låtsas som att det jag skrev för en vecka sen stämmer.

Nu kan du inte ångra dig, jag vill inte ha dig längre.

3 kommentarer:

  1. Är bara så dum att skriva om saker jag inte borde men inte kan hålla inne ;p

    SvaraRadera
  2. Oki, behöver väl inte säga mer än att vi en gång för 3 år sen i ett ärende träffade en assnygg läkare på akuten som jag varit "tänd" på sedan dess. Hittade nu ett litet reportage om honom med en bild och inte såg han så bra ut längre :/

    Vi målar om våra katter ;) ;) ;)

    SvaraRadera