tisdag, november 17, 2009

Mewmew och en stackars liten ekorre

Linnea kom klockan 8 imorse, vi orkade inte vara uppe så vi sov till 12. Sen klev vi upp och drack te och bokade till biljetter till Mew! Och bussbiljetter ner, mer hade vi inte pengar till just nu. Lyckat eller? Men det fixar sig.

När vi bokade stod det inte när vi senast skulle hämta biljetterna, så vi hoppade in i bilen och åkte till Birsta för att hämta dom. Nu har jag dom i tryckt förvar! Fast jag tror vi fick ganska dåliga platser, men så går det när man är sent ute. På vägen hem skulle vi åka förbi Shell och hämta ut mina böcker jag beställt från Bokus. När vi åker förbi Eon-arena står polisen där med fartkamera, så Linnea stannar vi övergångsstället, och vid den tiden hade hela Sörberge skolan slutat, så vi blev stående ett tag. Vi kör iallafall vidare och en stund senare kör vi nästan på en ekorre! Det är en trafikfara när jag och Linnea åker bil och hon kör. Men vi kom iallafall helskinnade hem. Nu har hon åkt tillbaka till Timrå för att få med sig sin pappa hem från hans jobb.

Det regnar idag igen och jag måste rida lektion, det är bara att bita ihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar